Vår

Idag hade jag sovmorgon till 10 fast vi hade tydligen ändrat schema så börja 8 och sluta 12. så tog bilen in imorse med denka. Byggde klart sista väggen i ''rökrutan'' i skolan så nu bara betong platta och bänk kvar. Drog en sväng på stan med dennis efter skolan i väntan på att isa skulle sluta så köpte med mig ett par högtalare som jag ska ha i dörrarna, dock för små men går nog att trixa in på något sätt. Sen hem o får skäll som vanligt för man kör för fort på en jävla värdelös idiotvägjävel som man inte ens vägar åka på knappt och nu är den tydligen ''iordning gjord'' så ajg förstör den eftersom jag sladdar så mycket :D nu ska jag väl sätta dit högtalarna o kanske åka en sväng, om man vågar åka på vägen? o_O
TjoppQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0